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New features for the armies and bugfixes
New features for the armies:
* A new interface has been designed to make it easier to manage the armies:** You can now demobilize regiments and not necessarily whole armies anymore.** Regarding your own armies, you can manage on the same screen the men and the food that the army requires and the quantities that are granted by our seignories.** The loot rate is now fixed to 50% of the food needs of the army (if the owner of the army allows soldiers to loot)NB: A Free Company alway loots.** Looting will impact the economic activity rate of any seignory in which there is a looting army: the lost percentage of economic activity corresponds to the number of soldiers who have looted during the year, divided by the total number of population of the seignory.** The ability to choose a General for an army and "martial" characters: an activated member of your family can become the General of an army. This can be used to take advantage of the "Martial" trait of a character. Keep in mind that a General will not give any Political Point to his family the year following the one he had been named.NB: A Free Company can never have a General.* New action for the armies: they can destroy mines, fields and livestock farming in enemy territory. If the enemy army is located on a square with a mine, a field or a breeding ground, the player can click on "Destroy the facility" (this button is located near the button used to move the army).Bug fixes:* Fixed a bug preventing the application of treaties including several clauses of handover of seignories. http://www.marchofhi...its/#entry31804* Fixed a bug causing the recruitment of a regiment of longbowmen in a city owning a crossbow shooting range. http://www.marchofhi...ers/#entry27029Have a good week and have fun!
Nouveautés sur les armées et corrections de bugsNouveautés sur les armées :* Un nouvel écran pour gérer les armées plus efficacement :** On peut démobiliser des régiments et non plus seulement des armées.** Concernant ses propres armées, on peut gérer sur le même écran les hommes et la nourriture réclamés par l'armée et les quantités concédées par nos seigneuries.** Le taux de pillage est désormais fixe : si le propriétaire d'une armée l'autorise, les troupes reçoivent en pillant 50% de leurs besoins en nourriture.N.B. : Une Compagnie de mercenaires pille systématiquement.** Le pillage affecte le taux d'activité économique de toute seigneurie dans laquelle se trouve une armée pilleuse : le pourcentage d'activité économique perdu par une seigneurie correspond au nombre de soldats pilleurs présents sur l'année, divisé par la population totale de la seigneurie.** Nommer un Général d'armée et retour des personnages "martiaux" : un membre activé de sa famille peut devenir Général d'une armée. Cela permet d'utiliser le bonus "Martial" d'un personnage. A noter qu'un Général ne fournira pas de Point Politique l'année suivante à sa famille.NB : Une Compagnie de mercenaires ne peut pas avoir de Général.* Nouvelle action pour les armées : détruire les mines, champs et élevages sur un territoire ennemi. Si l'armée ennemie se trouve sur la même case qu'une mine, qu'un champ ou un élévage, le joueur peut cliquer sur "Détruire l'installation" (le bouton se trouve à côté des boutons de déplacement).Bugs corrigés :* Correction d'un bug qui empêchait l'application des traités comportant plusieurs clauses de cessions de seigneuries. http://www.marchofhi...its/#entry31804* Correction d'un bug qui provoquait le recrutement d'un régiment d'archers longs dans une ville possédant un Terrain de tir d'arbalétriers. http://www.marchofhi...s/#entry27029Bonne fin de semaine et amusez-vous bien !