Jump to content


Photo

le fair-play, une espèce en voie de disparition?


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 soletoile

soletoile

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 posts

Posted 01 June 2015 - 04:32 PM

Capture.PNG

 

"Go fuck yourself". Sympathique.

 

Capture2.PNG


EUROPE 850:

 

Famille d'Orléans
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NIETZSCHE:
 
Famille de Wessex

 


#2 anto_capone

anto_capone

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 posts

Posted 01 June 2015 - 04:41 PM

Again,***. You guys are all the same, *** who break every rule to avoid a fight.

Swindon and Lincoln are inactive, and you did not join Windsor in his war. I am therefor ALLOWED to attack you.

Furthermore, you only attack Swindon, in lame attempt to block my troops and prevent war by abuse.

Cardiff does the same, he deactive his character I vassalize, so my troops cannot pass. Stirling does the same, he re-vassalize all his titles so that he surrender and lose nothing. Powys does the same, he declares multiple wars to prevent our camps from joining, and sends troops to block the pass. And now you as well, little bitch, you declare war on Lincoln, after I declare war on Lincoln. You now declare war on Swindon, after I win the war against this inactive. So, guess what? I will not sit and wait for sniveling little cheaters like you to block my troops and trap them in England, I just declare war on you instead.

You should have joined Windsor in his fight, but you chose to ignore. Now you want to cry about rules?

Like I said: ***. :D

Edited by Gamaliel, 01 June 2015 - 05:05 PM.
Insultes / Insults


#3 Hector33

Hector33

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 43 posts

Posted 01 June 2015 - 04:42 PM

L'arbitre a des messages, stop ! L'arbitre a des messages, stop ! ^^



#4 soletoile

soletoile

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 posts

Posted 01 June 2015 - 04:51 PM

http://vosdroits.ser...rs/F32077.xhtml

 

L'injure publique est punissable par une amende pouvant aller jusqu'à12 000 €

 

 

C'est même pas une question de non respect des règles là, les arbitres sont là pour réglé se genre de chose.Mais là, on arrive à de la violence verbal pour ... un jeu? Franchement, c'est décevant. 


EUROPE 850:

 

Famille d'Orléans
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NIETZSCHE:
 
Famille de Wessex

 


#5 Adriah_azalea

Adriah_azalea

    Advanced Member

  • Arbitres
  • PipPipPip
  • 1,149 posts

Posted 02 June 2015 - 06:15 AM

Bon... Quelques jours d'absences et je suis inondé de messages et tickets !

Je vais tout noter et tout sera fait en temps et en heure !

 

C'est à dire... normalement d'ici ce midi ca devrait être réglé.



#6 Spartacus

Spartacus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 176 posts

Posted 02 June 2015 - 06:31 AM

http://vosdroits.ser...rs/F32077.xhtml

 

L'injure publique est punissable par une amende pouvant aller jusqu'à12 000 €

 

 

C'est même pas une question de non respect des règles là, les arbitres sont là pour réglé se genre de chose.Mais là, on arrive à de la violence verbal pour ... un jeu? Franchement, c'est décevant. 

 

J'ai eu droit à bien pire mais je ne vois vraiment pas l'intérêt de partager avec tout le monde une conversation personnelle.

 

@Anto_capone : U advised the referee ?


  • Tisoon likes this

#7 Tisoon

Tisoon

    Advanced Member

  • Arbitres
  • PipPipPip
  • 3,201 posts
  • LocationFrance

Posted 02 June 2015 - 07:01 AM

@Spartacus: he did.


Amicalement Tisoon

#8 Adriah_azalea

Adriah_azalea

    Advanced Member

  • Arbitres
  • PipPipPip
  • 1,149 posts

Posted 02 June 2015 - 07:31 AM

Juste pour information: il y a tellement de guerre que je m'en sort peu. Avec une petite connexion.

En attendant, merci de faire circuler ce qui suit > Les guerres qui ont lieu entre les joueurs Anto_Capone et Norbert ainsi que leurs alliés sont pour le moment suspendu ! Tout les siéges en cours doivent être levées.

 

Juste pour que tout le monde le sache:

- On parle de x guerres passées et en cours ;

- Des guerres déclenchées sans savoir si l'autre camp a appeler ses alliés ;

- Blocage d'armée ;

- Personnage désactivé... et j'en passe.

 

Ça va me prendre toute la journée, alors soyez patient !



#9 Volkmar

Volkmar

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 570 posts

Posted 02 June 2015 - 05:10 PM

Une énième preuve que le jeu a des failles qui pourraient être corrigées.


  • anto_capone likes this

#10 Hector33

Hector33

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 43 posts

Posted 02 June 2015 - 08:21 PM

Les insultes envers les autres est une faille facilement gérable. Kick ! Je dois être trop méchant...



#11 anto_capone

anto_capone

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 posts

Posted 02 June 2015 - 11:59 PM

http://vosdroits.ser...rs/F32077.xhtml

 

L'injure publique est punissable par une amende pouvant aller jusqu'à12 000 €

 

 

C'est même pas une question de non respect des règles là, les arbitres sont là pour réglé se genre de chose.Mais là, on arrive à de la violence verbal pour ... un jeu? Franchement, c'est décevant. 

 

 

Good luck with that. I am a student of law and I am protected by my Country's Constitution. The only way you can punish me is if I visit France, and give you my full name and travel arrangements. French law is not International Law, no, it's jurisdiction is not even that of the entire EU.

 

Now, needless to say, I do apologize for my belligerence. I come from the streets of New York City, and I hear worse than this each day of my life. However, it is not that of a gentleman speaking, so I am sorry and do apologize to Soletoile and everyone else for my words.

 

Now, hopefully instead of focusing on the words, people can focus again on the message: there are many flaws in the code and rampant abuse of these flaws. As an alpha, I really hope these can be corrected, because as it is I cannot recommend this game to others knowing these are such problems within the coding.



#12 anto_capone

anto_capone

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 posts

Posted 03 June 2015 - 12:01 AM

Une énième preuve que le jeu a des failles qui pourraient être corrigées.

 

Is good to see you Volkmar, I wish I never left the 850 (I was Olbia) but I felt obligated to join the first English server. I hope all is well with you. :)



#13 soletoile

soletoile

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 255 posts

Posted 03 June 2015 - 05:28 AM

 

http://vosdroits.ser...rs/F32077.xhtml

 

L'injure publique est punissable par une amende pouvant aller jusqu'à12 000 €

 

 

C'est même pas une question de non respect des règles là, les arbitres sont là pour réglé se genre de chose.Mais là, on arrive à de la violence verbal pour ... un jeu? Franchement, c'est décevant. 

 

 

Good luck with that. I am a student of law and I am protected by my Country's Constitution. The only way you can punish me is if I visit France, and give you my full name and travel arrangements. French law is not International Law, no, it's jurisdiction is not even that of the entire EU.

 

Now, needless to say, I do apologize for my belligerence. I come from the streets of New York City, and I hear worse than this each day of my life. However, it is not that of a gentleman speaking, so I am sorry and do apologize to Soletoile and everyone else for my words.

 

Now, hopefully instead of focusing on the words, people can focus again on the message: there are many flaws in the code and rampant abuse of these flaws. As an alpha, I really hope these can be corrected, because as it is I cannot recommend this game to others knowing these are such problems within the coding.

 

 

Mince, tu veux pas venir en France un jour? ^^.

Non et puis, tu t'es excusé, j'apprécie cela.


EUROPE 850:

 

Famille d'Orléans
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NIETZSCHE:
 
Famille de Wessex

 


#14 Adriah_azalea

Adriah_azalea

    Advanced Member

  • Arbitres
  • PipPipPip
  • 1,149 posts

Posted 03 June 2015 - 06:28 PM

En plus, j'allais envoyer un avertissement. Je le note quand même mais que cela ne se reproduise plus. Oubliez pas que c'est un jeu avant tout hein...






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users